Expresní servis
1-4 dny s možností zapujčení náhradního zařízení na dobu opravy
Expresní servis pro notebook nebo desktop carry-in
Vážení zákazníci, vzhledem k tomu, že se počítače a notebooky stávají stále nepostradatelnější součástí běžného denního života, zavedla společnost OG službu, která Vám pomůže zkrátit dobu čekání na opravu při případné poruše Vašeho PC.
Tato služba zajišťuje expresní servisní službu při závadě počítače nebo notebooku IBM a Lenovo. U nově zakoupených počítačů a notebooků těchto značek je expresní servis zdarma.
U ostatních zařízení je expresní servis nadstandardní placenou službou (pokud není u vybraných produktů uvedeno jinak) a provádí se v pracovních dnech v době od 9,30 do 17,30 hod. Za příplatek je možný servis i mimo pracovní dobu a o víkendech.
Nutné podmínky pro zahájení servisu:
- Doručení vadného zařízení, vč. příslušenství a návodů na zastoupení OG
- V případě záručního servisu předání dokladu o koupi (faktura, dodací list), případně záručního listu
- Popis závady
Obvyklá doba od předání zařízení k opravě do předání funkčního zařízení zpět je 1-4 dny. Zákazník může v rámci expresního servisu požádat o zapůjčení náhradního zařízení na dobu opravy.
Služba neobsahuje:
- Dopravu zařízení do servisního střediska nebo návrat zpět k zákazníkovi
- Výjezd technika k vadnému zařízení.
- Zálohování a obnovu dat a software na vadném zařízení.
- Záchranu dat z vadného média, typicky vadného pevného disku.
Jiné:
V případě, že je zařízení dodáno k servisu nekompletní, technik může opravu odložit do doby doručení zbývajících částí zařízení nebo příslušenství zákazníkem.
Máte-li v průběhu servisu jakékoli pochybnosti, kontaktujte Linku ochrany zákazníků – tel: +420 603 492 999.